fantastiskt.

Sommaren är snart slut, men jag har fortfarande 19 hääärliga dagar kvar ett feesta.
sen ska jag skärpa mej och plugga gaaalet!
Den 9 Augusti bär det av till frisören, ska fixa håret färdigt nu.
Sen 10-14 tror jag jag ska til UNG08 every single daaay, sen ska jag försöka klämma in en tältning innan den 18 ( ring mej nån av er som ska med och tälta, ni måste ringa eller skicka ett mejl på facebook! jag tvingar er)
Sen den 18 åker jag till.... Rhodos! (grekland för er som inte vet de..)
Den 26 blir de back too school.. ( :(? eller :)? ) nevah know!
Men sen går jag bara i skolan i typ 10 dagar ( hahahah )
För jag ska till....... NYC!
och shoppaaaa-aaaa!
Omg juicy couture, here i fucking come!
Hahah, men så jag går i skolan i 12 dagar innan jag åker iväg igen, lyyyx!
fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0