What I've done.

Du sårade mej, ljög för mej, svek mej.
Men jag gav inte upp, har flera gånger fallit ner i gråt över dej.
Men det tjänade ingenting till. Jag gav dej, en två tre, nästan fyra chanser.
Men dom var för dej, ingenting.
Trodde att du var äkta, speciell osv.
Men i slutändan visar det sig, ingen är perfekt.
Inte äns du.
Förlåt, jag är ledsen.. Men vet du vad?
Dom orden är gamla, oäkta, nötta och betyder för mej, inte ett skit.
Jag hatar allt som har med dej, oss att göra.
Men du måste förstå, jag älskar dej.
Fast egentligen, det spelar ingen roll nu.
Du har sagt upp vår vänskap, har svikit dina löften.
Men jag är inte förvånad, varför skulle jag?
Faktiskt, varför skulle jag äns titta åt ditt håll?
Ska aldrig mer ägan en enda tanke åt dej.
Försvinn, stick från mitt liv.
Kontaka mej inte, be dina vänner att hålla sej borta.




(Ps. Kan du plastik operera dej också? Så att jag aldrig mer behöver se ditt fula face. Ds.)


Kommentarer
Postat av: Anonym

laughing*

kan du plasytikoperera dig ?

haha ebba sin humor e finulig!!!

2010-09-26 @ 22:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0