Elsa <3

Elsa du är den mest underbara varelse som lever på denna planet. Jag vet helt ärligt inte vart jag skulle ta vägen utan dej. Alla gånger du hjälpt mej fatta svåra beslut, hjälpt mej ur svåra knipor, hjälpt mej med alla möjliga problem.. Tack för allt! Jag är inte bra på sånahär texter, men jag vill att du ska veta , du kan alltid komma till mej om du vill prata, du kan allid lita på mej. Jag kommer alltid finnas här så som du finns här för mej. Det är dej jag lägger alla mina kort för.
Tack för allt, jag älskar dej. Jag älskar dej min lilla kokosnöt!

snygg är du också, det finns bara ett ord som kan beskriva en äkta vän som du.
perfekt.

Kommentarer
Postat av: Elsa

älskar dig också hurrö!<3333 :D

fin bild, hahahhaha :D<333

och tack! <3

2010-07-10 @ 22:17:55
URL: http://elsasplace.blogg.se/
Postat av: elsa

ingen är perfekt ebba<3 men du är farligt nära!<3333 :)

2010-07-10 @ 23:58:20
URL: http://elsasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0