Usa, NYC, The big apple



Snart kommer taxin (8.15) och har precis lämnat lilla Eddie till Lovisa som ska ta hand om honom.
Min lilla bebis, shit vad jag kommer sakna honom! shit vad lovisa kommer få damp på honom....!
Han är skit jobbig ibland.
Men men, planet går 10.20, då landar vi runt sju på kvällen i svensk tid, och i amerikansk tid Ett på dagen.
Det är ganska bra ju.
Bor på ett asroligt hotell haha, får berätta mer sen..
Åker business så det är ju bra kommer inte vara så jätte jobbigt att flyga då!
Nu ska jag packa det allra sista,
pusspuss
Om planet störtar, så älskar jag er!


uppdaterar med bilder eller något när jag landat eller imorgon!


Kommentarer
Postat av: N <33

Lycka till <333

2010-09-08 @ 18:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0