always on My mind.

Tänker du på mej så ofta som jag tänker på dej?
varje dag, timme, minut, sekund.
Saknar du sej så mycket som jag saknar dej?
så mycket att det gör ont..
Det var så längesen, jag saknar alla saker med dej.
Kan knappt tro att det är sant, allt vi gått igenom.
Utan dej så kan jag inte tänka klart, att blir fel.
Jag vet inte vad jag ska göra, jag gör misstag på misstag.
Men det finns ingen, ingen som du, som kan rädda mej.
Hjäpa mej, ta min hand, fixa allt jag ställer till.
Jag älskar dej så mycket.. det är sjukt.
Att en person kan orsaka så mycket smärta.
Jag berättade aldrig för dej, vad jag menade.
Berättade aldrig sanningen, men du visste ändå.
Kan inte fatta, att det blev som det blev.
Varje gång jag blundar så ser jag dej.
Dej och ditt otroliga leende, dej.. bredvid en annan.
Dina blåa ögon, som tittar in i hennes ögon, med en sån stark kärlek att jag bara vill dö-
Dina läppar, pressade mot någon annan.
Men jag vet ju ingeting nu längre.
Jag vet bara att jag saknar dej, det vi hade.
Det vi en gång kallade Oss.
sjukt, att en sån som du, kan skapa så starka känslor.
Jag vet hur stark kärleken är, och just nu hatar jag den.
Jag hatar den, henne och dej.

jag hatar att jag älskar dej så grovt.






(förlåt för alla deprimerande texter")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0