världens bästa ebba!

hej ebba min andra halva.
tänkte bara skriva här att jag älskar dig,
verkligen.
man kan alltid lita på att du ställer upp.
att du finns när jag behöver dig.
och du ska veta att du är verkligen allt för mig.
ge mig en anledning till att inte älska dig,
det är fullkomligt omöjligt.
för du är så sjukt skön.
en riktig sköning med ett hjärta av guld.
jag skulle faktiskt inte kunna tänka mig ett liv utan dig.
dig och din galna ideer.
man undrar ju vad som försigår där inne..
men inte bara att du är rolig, galen, söt, fantastisk, snäll, omtänksam, underbar, galen, snygg som attans, och allt positivt man kan komma på.
så är du också en äkta vän.
en man kan skratta med, gråta med.
du är allt som behövs för ett lyckat liv.
du förlänger allas livstid med dina störtdåliga skämt.
du förgyller min dag.
du får mig skratta och le när allt känns kasst.
du ger mig bra vibrationer.
du är precis en sån vän man bara har en av.
du är ta mig fan bäst!
jag älskar dig ebba . jag älskar dig! // sara din festis :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0