Today

Ska spela golf idag med Pappa och Storebroder Gustav.
Det är faktiskt ganska kul.
Vädret är sådär.. Varför kan det aldrig vara bra väder?
Jag blir galen på det här.
Jaja, ska inte klaga, älskar svenne sommar!
Nu ska jag byta om, nån som vill vara med ?!
Hähäh jag skoooojade ju baraaa :D
hey sista go sista soul sista flow sista!
Alltså man måste åka bil till golfbanan och jag vill sitta fram,
men min Storebroder ska jag med och han kommer ta platsen.
Fy vad orättvisst! Hahaha..
Jag har fått honom kolla på Twilight.
Han har sett 1 och 2 nu.
Ikväll blir det 3 också, jippie :D
Fast Storebroder tycker dom är ganska dåliga..
Men jaja.
Nu ropar Pappa så jag måste skynda mej.
Ha en trevlig syster-dyster dag!


Kommentarer
Postat av: annie

kan inte duh visa outfiters i dn blogg?? :)

2010-07-28 @ 18:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0