sol åh härliga sol.

har precis gått upp från stranden och ska äta lunch.
solen är tillbakaaaaaa :D
hoppas den är kvar, iallafall tills den 16 auguti för då åker jag till grekland.
byebye suede!
haha men ska sola ännu mer nu,
måste ju utnyttja solen,
och om det blir dåligt väder imorgon, tänker jag gå på spa!
haha, yeye.
köpte nya skor imorgon, dags att slänga mina äääälskade loafers.. buhuhuhu.
haha men men har ett par nya, typ beiga, så dom får jag väl trösta mej med.
köpte även en helt grym aftersun från lancome, eller grym och grym har inte testat än, får göra det när jag solat färdigt, det är pyttelite b.u.s i så att man förstärker solbrännan.. :D
haha ha en bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0