no baby please.

hallå hallå, tjena tjena.
hur mår ni?
jag mår bra.
sprang en halv mil imorse, paddla kajak i typ 40 minuter.
och har hoppat studsmatta 10 minuter,
hej tränat..
haha, hilma har åkt,
så jag ligger i min sköööna säng och läser tidningar..
what a life!
hahaha ja men jodå!
imorgon har jag inga planer, naaada-
men nu ska jag lyssna på musik som alltid, kanske gå och bada.
vi har faktiskt egan strand här, vilket är jääävligt najs!
hahahahah.. ( höhö )
har läst ut elsas mode, den var braaaaaa :D
åååååååh juste, träffa väääärldens sötaste kille idag, hugo hette han,
han är typ 8 månader, naaaaaaaw, nutteeee <3
sååå söt!
hahahahha och hilma skrämde livet ur stackarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0