what goes around, comes around.

God morgon!
Vaknde för en stund sen.. två timmar sen.
Förbannade hund!
Idag åker jag hem :D  (från landet)
Och jag har tvingat min mamma att åka förbi EKO HALLEN med mej!
Hahaha för er som inte vet vad det är, är det som en giggantisk mataffär,
fast dom säljer allt! Verkligen allt!
Hästgrejer, hundgrejer, Kläder, skor smink, damsugare, möbler, mat, trädgårdsprylar osv.
Och det är galet billigt! GRYMT billigt.
Men ingen i min familj vill åka dit med mej, buhuhu.
Har bara vart där en gång, men ändå.
Så jag är jätteglad nu :D
Haha, ni vet Lovisa?
Lovisa Swan, hennes mama är här och hennes mammas kille.
Tjoho :D
Dom åt middag hos oss igår och sov här, nu kommer dom upp, (dom sov i ett hus vid stranden) så jag måste öppna dörren :D
Men om nån galning vill köpa roliga saker billigt som attans, så rekomenderar jag EKO hallen.
Jag kom på, det är so Lågprisladan ( för er som vet vad det är )
Ha en trevlig dag i det halvroliga vädret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0