Morseton 2.0

Tjena bloggen, kom nyss hem har varit utomhus med hunden (?)
Sitter och dunkar musik. Funderar på att väcka Elsa med Ebbas wakeup-call..
Fast nä, ska ta bussen 12.16, eller var det 13?
Vet ni, jag har iiiiiingen aning.
whatevaaah baby!
Jag kommer iallafall träffa henne runt halv ett!
Sen om min brorsa ska vara hemma idag, så ska jag på (p)Ung.
Men de är inte säkert, well well.
I close my eyes!
Vet ni vad jag tänker på?
Om man skulle ta en apelsin och blanda med vattenmelon, alltså korsa frukterna.
Tänk om de skulle bli jättegott?
Eller skitäkligt.. Lite mer troligt :p
Nej jag skoja bara ( som mailn wood )
Har hittat en ganska rolig hemsida med rolig humor på- klicka här!
or else, i kill you.


Kommentarer
Postat av: mikaela

skulle inte vi på ung idag?<333333

2010-08-14 @ 12:30:53
URL: http://mikejlaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0