give me love love.. oh love..

Du kom till mej, och jag tog dej rakt in i mitt hjärta.
Du äger den störtsa platsen.
Du har på så kort tid blivit hela mitt liv.
Jag går upp på morgonen för din skull,
ägnar mina dagar åt dej.
Jag äskar dej..
Du ger mej trygghet när andra sviker.
Du ger mej kärlek när alla vänder ryggen till.
Du är min klippa.
En jag alltid kan lita på.
Men nu känns det som att jag inte räcker till,
eller värre.
Du har tröttnat på mej.
Jag lärde dej så mycket.
Men nu har du redan glömt det?
Vart jag än kollar ser jag spåren efter dej.
Du är fortfarande här, men saker är inte så som det brukade vara..
Jag önskar du var här nu.
Önskar du förstod vad jag känner.
Du kom till mej när allt var som värst.
Gav mej lycka, när alla andra gett mej så mycket smärta.
Du kom till mej när jag behövde dej,
men är det så,
Att jag inte behöver dej mer?
Nej nej nej..
men är det så,
Att du inte behöver mej längre?
Jag älskar ju dej..
Snälla kan du inte älska mej mest?
Jag vet.. jag är så självisk..
För klart du gillar mej, men jag vill vara den du bryr dej om mest.
Den du älskar mest.
Den du litar på till 100 %..
I mitt hjärta föralltid.

Kommentarer
Postat av: En som undrar

vem är det du menar?<3 jag älskar din blogg och följer den varje dag, men jag undrar lite vem du menar? svara gärna så skulle jag bli jätte glad! typ dagens fråga eller något!, ahahha :p

2010-08-08 @ 18:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0